Premis Baldiri Reixac

El dijous 19 de maig, el Jurat dels Premis Baldiri Reixac ha donat a conèixer les escoles guanyadores d’aquest reconeixement.

L’IE Barnola és una de les experiències d’aprenentatge guardonades amb el Premi Baldiri Experiències, amb el treball presentat: Teixint fils d’emocions. La pèrdua i les pors. Amb el suport i col·laboració de l’Escola de Cultura i Pau de la Universitat Autònoma de Barcelona i l’Associació Teixint Fils d’Emocions ARTiPAU.

Els premis Baldiri són guardons anuals que, des de fa 44 anys, impulsen i reconeixen projectes educatius que donen resposta als reptes de l’educació del segle XXI des de les arts, la cultura i la llengua catalana, per una escola oberta, inclusiva i innovadora.

El premi es concedirà el proper diumenge 12 de juny a l’acte de lliurament que fes farà al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí.

Més informació sobre el projecte: https://agora.xtec.cat/iebarnola/portada/teixint-fils-democions-2/