Premi «Viu la Pedra Seca» per a la nostra escola

El Consell Regulador de la Denominació d’Origen Pla de Bages ha organitzat enguany una nova edició dels Premis Viu la Pedra Seca.  L’Escola Barnola ha estat un dels premiats en la categoria Pedra Viva, que vol posar en valor treballs de recerca, activitats educatives, itineraris i accions de difusió del patrimoni de la pedra seca.

L’acte d’entrega de premis és previst pel proper diumenge dia 10 de juny a les 18h a la Plaça Sant Domènec de Manresa en el marc de la Fira ViBa, la Fira del Vi del Bages. El projecte presentat es basa en la construcció d’una barraca de vinya en el pati de l’Escola, la construcció de la qual serà possible per l’aportació econòmica del premi guanyat en la primera edició dels projectes participatius.