Premi concurs fotografia

L’alumne de l’IE Barnola Souhail El Berdy, de 4t d’ESO, ha obtingut el 2n premi exaequo en la categoria de menors de 18 anys del Concurs de Fotografia de la NIt de la Geografia  2024 organitzat per la Societat Catalana de Geografia.

El jurat va valorar amb la seva fotografia el Pont Vell d’Avinyó, la capacitat d’explorar el territori on viu i adaptar-se als nous reptes socials i mediambientals.

La Societat Catalana de Geografia li va fer un lliurament d’un val per comprar productes a la cooperativa Abacus, per valor de 60 €.