Preinscripció pel curs 2018/19

Del dia 13 al 24 d’abril s’obre el període de preinscripció de nens i nenes en centres públics d’educació Infantil i Primària. A la nostra escola, l’horari de preinscripció és el següent: dilluns, de 9 a 11; dimarts, de 9 a 13 i de 15 a 16.30; dimecres, de 15 a 16; dijous de 9 a 13 i divendres de 15 a 16.30.

Per tal de formalitzar la inscripció s’ha de portar el següent: sol·licitud de preinscripció (us la podeu descarregar d’aquí mateix), fotocòpia del llibre de família (totes les pàgines emplenades), fotocòpia del DNI del pare/mare/tutor i del nen/nena (si en té), fotocòpia de la tarja sanitària del nen/a, dues fotocòpies del carnet de vacunes, fotocòpia d’una llibreta d’estalvi (de la primera pàgina) o document acreditatiu del banc on aparegui el número de compte que heu apuntat en la documentació adjunta.

El dia 8 de juny, a les 16.00 hores, se celebrarà una reunió informativa i una visita a l’escola per les noves famílies.