Passaport Edunauta

El dijous dia 24 de novembre, es va presentar el Passaport Edunauta a l’IE Barnola, amb l’alumnat de 2n a 5è de primària. La presentació, va ser a càrrec de la Regidora d’Educació de l’Ajuntament d’Avinyó Fina Sanfeliu i l’educadora social de l’Ajuntament d’Avinyó Núria Gamisans.

Què és el passaport edunauta?

És un llibret divertit i personalitzat on l’infant registra tot el que aprèn explorant i gaudint de les activitats educatives que ofereix el seu entorn (tant de l’àmbit escolar com municipal).

Com podeu col·laborar les famílies?

Animant als vostres fills/es a participar en les activitats que s’organitzen dins i fora del centre educatiu i després de fer l’activitat t’hi posaran un segell que demostrarà que hi has participat i que has après.

Com puc saber les activitats que es fan en el municipi?

Des de l’escola es potenciarà i s’informarà dels esdeveniments municipals i alhora també et podràs registrar a la web amb el número de passaport . Trobaràs totes les activitats disponibles del municipi i veuràs totes les que ja has fet.

La pàgina web del Passaport Edunauta on trobar-hi més informació i on l’alumnat pot introduir el seu codi personal i crear el seu perfil és la següent: https://www.passaportedunauta.cat/edunautes-app/families/index.xhtml

Per qualsevol dubte, us podeu dirigir a l’educadora social de l’Ajuntament d’Avinyó (gamisanscn@avinyo.cat).

Regidoria d’Educació i Regidoria d’Acció social salut i igualtat de l’Ajuntament d’Avinyó