Participació en jornades

– El passat dijous, 9 de maig, la inspecció d’educació ens va sol·licitar participar en la sessió de planificació estratègica del seminari de coordinacions de direccions, organitzat per la Inspecció d’Educació de l’Àrea Central Sud. Es va presentar la personalizació de l’aprenentatge i la participació de la comunitat en la planificació.

– El passat dimecres, 15 de maig, es va celebrar la V Jornada d’Instituts Escola a Santa Coloma de Gramenet. Les direccions de 7 instituts escola, una d’elles de l’IE Barnola, van compartir experiències i bones pràctiques d’arreu del país.