Marc Buxaderas

Ahir, dimarts 21 de març, l’alumnat de 4t, 5è i 6è de primària vam gaudir de la xerrada “Tots som persones”, a càrrec de Marc Buxaderas al Local Catalunya. El Marc és un noi de 17 anys i és una persona amb discapacitat, concretament amb Paràlisi Cerebral Tetraplegia Espàstica. És un noi que sempre ha tingut la inquietud de lluitar per la normalització de les persones amb discapacitat i fa cosa d’un any es va animar a obrir el seu propi canal de youtube  on explica les vivències i experiències que li han anat passat durant els seus 17 anys en forma de monòleg i amb una visió d’humor i un toc d’espontaneïtat.

El Marc pensa que els joves són el futur i, per tant, que s’ha de començar a sensibilitzar aquest públic tan particular. És per això que fa xerrades a les escoles explicant la seva vida quotidiana i comentant alguna de les anècdotes que també surten als monòlegs.