La veu del Barnola

Ja arriba el final d’aquest curs i podem dir que n’hem fet moltes de coses i n’hem superat d’altres. Així que després de gaudir de tots els dies amb els vostres fills i filles, hem pensat que seria una bona manera d’acabar el curs fent-vos un bon regal. A més a més, és un regal fet amb molta il·lusió! Els alumnes de secundària han treballat tot l’any creant el que serà la revista de l’institut escola Barnola: LA VEU DEL BARNOLA..

En aquesta revista hi podreu trobar un munt de coses: les colònies i excursions de les diferents classes, els projectes que hem iniciat, els concursos als quals hem participat, etc. També hi trobareu contes per a llegir en família, receptes ben sucoses i passatemps ben variats.

I no ho deixarem aquí! El curs vinent avançarem i en farem una revista en format paper. Esperem que us agradi, que la gaudiu i que espereu les properes edicions amb moltes ganes.

Gràcies