La història de l’escola en un plafó

plafó
«Petita història de la nostra escola»
és el títol d’un plafó de grans dimensions instal·lat a l’entrada principal del col·legi, immediatament abans d’accedir al vestíbul. El resum històric està dividit en quatre seccions: els inicis, el perquè del nom, l’evolució i per recordar. Amb aquesta iniciativa, l’escola vol apropar aquests quaranta-tres anys de vivències a les generacions actuals perquè puguin valorar-les, estimar-les i fer-se-les seves. Condicions imprescindibles per seguir construint un centre de qualitat, adaptat a la nova època i amb vocació de progrés i eficiència.