Hack The School

hacktheschool_0El claustre de l’escola vam presentar el projecte de pati que estem portant a terme, a la crida Hack the school, de la Fundació Jaume Bofill.

La qüestió és que estem d’enhorabona, el projecte ha estat seleccionat entre els 30 millors dels molts que s’havien presentat i formarem part del col·lectiu de centres, que en breu iniciaran un procés de reflexió i aprenentatges conjuntament amb un professional de l’arquitectura o el disseny.

Per tant, felicitar-nos per estar en el programa. Segons l’organització, ha estat una selecció complicada perquè hi ha hagut molt projectes i molt interessants. Finalment, han seleccionant tenint en compte les propostes, la diversitat dels espais que volem repensar, la tipologia de centre, la territorialitat, etc.