Formació docent

A partir d’aquest 2n trimestre, el claustre docent de l’IE Barnola, hem iniciat una formació anomenada, carnet comptencial 3-16.

Formar-se en un mateix centre educatiu dels 3-16 anys, amb un projecte ben articulat, hauria d’afavorir una millor transició entre les diferents etapes educatives.

Pretenem treballar amb l’avaluació competencial, valorant i creant una documentació que permeti un major coneixement de cadascun dels infants i adolescents, permetent ajustar l’acompanyament al seu estat maduratiu i a la seva evolució educativa.

Objectius

• Crear un carnet competencial personalitzat que permeti el seguiment de l’alumnat dels 3-16 anys, seguint el currículum de les diferents etapes educatives.
  • Compartir el significat de l’avaluació formativa i el seu rol en la millora dels aprenentatges de l’alumnat.
  • Reflexionar sobre la pròpia pràctica en relació amb l’ús formatiu de l’avaluació.
  • Conèixer i aplicar instruments i dinàmiques d’avaluació formativa.
  • Reflexionar sobre els vincles entre l’avaluació i l’aprenentatge.