Fira de projectes

Benvolgudes famílies,

Les properes setmanes  es portarà a terme la Fira de projectes de l’IE Barnola. Es tracta d’una exposició dels diferents projectes que l’alumnat ha escollit desenvolupar d’acord amb el currículum de cada etapa educativa. Tothom hi és convidat i ens agradaria molt poder compartir amb vosaltres la feina que duem a terme en el centre educatiu.

Així doncs, si coneixeu algun alumne que fa la seva exposició, us crida l’atenció algun dels temes proposats o simplement voleu venir a treure el cap, us hi esperem!
Informació més específica enviada a cicle educatiu via dinantia.

Salutacions