Fi EN21

Fa tres anys un col·lectiu d’institucions i centres educatius presentaven l’aliança Escola Nova 21 per un sistema educatiu avançat, per conscienciar sobre la necessitat de transformar el sistema educatiu i generar procediments que ho facin possible. Responíen a la crida de Nacions Unides per canviar el paradigma de com s’ensenya i com s’aprèn cara al 2030.

En aquests tres anys, prop de mig miler d’escoles i instituts de tot Catalunya han cooperat en 60 xarxes territorials per orientar el seu procés de canvi cap a una educació de qualitat, inclusiva i equitativa, que generi aprenentatges que donin respostes als reptes del món d’avui; i han dut a terme un procés intensiu de canvi amb una mostra representativa de 30 centres, demostrant que es pot canviar tot el sistema.

Ahir 4 de desembre el programa va finalitzar amb un acte on va assistir la direcció de l’IE Barnola.

Us enllacem articles d’interès sobre la notícia:

El projecte trandformador fa un punt i a part, però els reptes educatius perviuen.

Què ens deixa Escola Nova 21?