Escacs

El Club d’Escacs Avinyó conjuntament amb altres clubs del Bages i del Berguedà han organitzat unes jornades amistoses d’escacs, aprofitant que és un moment de poca activitat dins els clubs, amb l’objectiu de que les persones que comencen a endinsar-se al món dels escacs puguin gaudir jugant-hi sense la pressió d’estar competint a un torneig.
Aquestes jornades han comptat amb una alta participació tant de nens com de nenes amb edats compreses entre els 7 i els 14 anys, han realitzat 2 partides al llarg del matí i en els emparellaments, realitzats pels delegats de cada equip, s’han tingut en compte tan l’edat com el nivel de la persona participant.
L’alumnat de la nostra escola, inscrit a l’extraescolar d’escacs, ha participat i ho ha passat molt bé gaudint del bon ambient que s’ha respirat en les dues trobades que ja s’han dut a terme.