Dos musicals per acabar el curs

pelweb

Com que el tema transversal d’enguany ha estat centrat en el món de la música es va decidir acabar el curs amb la representació, al Local Catalunya, de dues obres de teatre musical: «Història d’un pentagrama» i «El llibre de la selva». La primera, el dia 20 de juny, va anar a càrrec dels alumnes de 3r amb l’ajuda dels petits i dels mitjans. La segona, escenificada el dia 21, va ser protagonitzada pels de 6è amb el suport dels demés alumnes del cicle dels grans. Totes dues representacions estaven obertes al públic i van comptar amb una bona assistència d’espectadors.