Documental «Pensant en els altres»

toshiro2

Els mestres de l’Escola Barnola, creiem en el cinema com a eina pedagògica. Per això participem en el programa filmclub, perquè alumnes, mestres i famílies, trobin al voltant de les pel·lícules, punts d’unió i reflexió en comú.
El passat 7 de desembre, vàrem realitzar una sessió multicinema en castellà, amb tots els alumnes de l’escola, amb la intenció de potenciar el domini oral d’aquesta llengua.
En aquesta mateixa línia, els mestres hem gaudit d’un documental que volem compartir i animar-vos a veure’l. El títol és: Pensant en els altres.