Cinefòrum

Un documental que no deixa indiferent!

L’escola i l’AMPA us convidem a un cinefòrum el proper divendres, dia 9 de febrer a les 18:30h, a l’Escola Barnola.  La sessió es centrarà en el premiat documental nord-americà Most Likely to Succeed (Majors probabilitats d’èxit), dirigit el 2015 per Greg Whiteley. Aquest documental ens mostra un exemple d’una escola pública dels Estats Units, la High Tech High de San Diego, que treballa íntegrament amb metodologies que afavoreixen els principis del marc d’escola avançada. En aquest sentit, ens expliquen el seu propòsit, les metodologies que utilitzen, com s’organitzen i com avaluen l’alumnat. El documental és en versió original (anglès) i subtitulat en castellà.

A les 18:30h, l’equip directiu de l’escola, explicarà breument els passos realitzats i les properes actuacions del programa Escola Nova 21. A les 19:00h començarà la projecció del documental. Al finalitzar, compartirem reflexions acompanyats d’un petit refrigeri.

Ens agradaria molt comptar amb la vostra presència. Per això, amb l’objectiu de facilitar-vos l’assistència hi haurà servei de monitoratge, amb sessió de cine + activitat. Us hi esperem a tots!

Qui vulgui, pot confirmar l’assistència omplint aquest formulari