Castanyada

A continuació les activitats programades per celebrar la castanyada:

De I3 a 1r
– Matí: Sortida d’entorn pel camí del riu.
– Tarda: Explicació d’un conte de tardor amb la col·laboració d’exmestres de l’escola.

De 2n-3r
– Matí: Joc de pistes de tardor + 1 espantaocells per grup (tradició anglesa).
– Tarda: Concurs d’espantaocells + cançons populars de tardor.

De 4t a 6è
– Matí: Elaboració d’un espantaocells en grups de 4-5 alumnes (tradició anglesa).
– Tarda: Tarda: Concurs d’espantaocells + cançons populars de tardor.

– Tarda: Tallers varis de tardor.

15:30 a 16h: Menjada de castanyes (els de 6è fan de castanyeres, reparteixen les castanyes a tothom).

També enguany, per celebrar la Castanyada, l’alumnat de 4t d’ESO organitza diferents activitats:

El dimarts 31 d’octubre: Cinema del terror, venda de castanyes i venda de coca i begudes.
El dimecres 1 de novembre: Joc de pistes a Santa Maria d’Oló i venda de castanyes a la Plaça Major d’Avinyó.