Castanyada

Dijous, dia 31 d’octubre. Hem celebrat la Castanyada a l’Institut Escola Barnola. L’horari de la festa ha estat el següent:

– A mig matí l’alumnat de 1r d’ESO ha explicat un conte i ha realitzat una activitat pel cicle dels petits. Mentrestant, els cicles dels mitjans i grans han fet jocs tradicionals amb grups heterogenis de 1r a 6è. L’alumnat de 5è ha estat l’organitzador d’aquesta activitat. A partir de la tarda és quan s’ha convidat a totes les famílies a gaudir de la festa i l’horari ha estat el següent:

– A partir de les 14’45h ha començat la festa amb una mostra de danses populars, portades a terme per tot l’alumnat de l’Institut Escola.

– Seguidament, gran tast de castanyes (amb la col·laboració de l’AMPA) i panellets (amb la col·laboració de famílies i mestres). Els castanyers i castanyeres de 6è han organitzat aquest berenar. Ha estat una festa reeixida. Gràcies Comissió de Festes.

Veure FOTOS