Casal de Nadal

“Reprogramam el Nadal” és una oportunitat per a reaprendre, per a tornar-nos a programar dotant-nos d’eines, recursos i estratègies que ens permetin avançar per aquest món, ja de per sí complex, i des de fa uns mesos absolutament trastocat. Per a fer-ho, no estarem sols, ens acompanyarà un divertit i simpàtic personatge un xic desorientat: en Rò-ViD, un robot ple de vida, amb cervell i cor, que pensa i s’emociona quelcom imprescindible en aquests temps. Un robot que dia a dia, combinant la tradició i la innovació en el lleure educatiu, ens proposarà reptes, jocs, danses, descobertes, cançons, experiments, sortides, etc.

Enguany el Casal de Nadal es farà els dies 22, 23, 27, 28, 29 i 30 desembre 2022.

Està adreçat a infants de 3 a 12 anys, i es farà en horari de matí de les 9h a les 13h a l’IE Barnola.

Les dates d’inscripcions són del 28 de novembre al 12 de desembre i el preu és de 15 €.

PROCÈS D’INSCRIPCIONS I DE PAGAMENTS

Les dates d’inscripcions són del 28 de novembre al 15 de desembre 2022 i es poden fer de manera presencial a la 1a planta de l’Ajuntament d’Avinyó o bé en format On-line a través de la Seu electrònica de l’Ajuntament d’Avinyó, seguint el següent enllaç.

Les places son limitades i es prioritzarà l’ordre d’inscripcions de l’entrada per registre a l’Ajuntament.

DOCUMENTACIÓ

S’ha d’entregar junt amb la inscripció:

• Fitxa d’inscripció impresa i signada
  • Fotocòpia targeta sanitària infant
  • Fotocòpia de carnet de vacunació al dia.
  • Certificat mèdic d’al·lèrgies o intoleràncies en cas d’haver posar en la inscripció que té alguna al·lèrgia o intolerància (si es tenen).
  • Transferència bancària

DEVOLUCIONS

No es faran devolucions.

PER A MÉS INFORMACIÓ:

REUNIÓ PER A LES FAMÍLIES: DIMARTS DIA 29 DE NOVEMBRE A LES 18H A L’IE BARNOLA.

Trucant a l’Ajuntament d’Avinyó al Telf. 938387700 o escrivint un correu a gamisanscn@avinyo.cat

Trucant a Quiràlia al Telf. 938514855 o escrivint un correu a info@quiralia.cat

Podreu trobar tota la informació a la pàgina web de l’Ajuntament d’Avinyó en el següent enllaç: https://www.avinyo.cat/actualitat/noticies/inscripcions-al-casal-de-nadal.html

Adjunts trobareu el cartell i el formulari d’inscripció.

Formulari Casal Nadal

Regidoria d’Acció social, salut i igualtat