Campanya tetramòmetre

El divendres, 30 de novembre a la tarda, a partir de les 16h, us explicarem les conclusions de la campanya i us convidem a un berenar saludable amb fruita preparada per l’alumnat de l’escola.

La comissió d’escola verda ens hem adonat del següent: Bastants nens i nenes porten per esmorzar una beguda amb tetrabrik. Aquest fet genera molt residus de plàstic a l’escola i a més, no és el més saludable.

Per això vàrem decidir portar a terme la campanya tetramòmetre, per reduir el nombre d’envasos i afavorir esmorzars més saludables. En el document adjunt podeu veure més informació de la campanya.

TETRAMÒMETRE