Anul·lació reunió secundària

Lamentem informar-vos que, per tal d’intentar controlar la propagació del virus COVID19, la reunió informativa de l’etapa de secundària programada per aquesta tarda a les 18:00 queda anul.lada.

Enllacem aquí la presentació que teniem previst oferir-vos amb informació rellevant sobre la secundària del curs vinent. En funció de com evolucioni la situació programarem la reunió en una altra data.

En tot cas, per qualsevol dubte o aclaració podeu contactar amb nosaltres a través del telèfon 938387279 o del correu electrònic iebarnola@xtec.cat.

Atentament,

Equip Directiu IE Barnola