Ajuts municipals menjador

Benvolgudes famílies,

Hi ha oberta la CONVOCATÒRIA D’AJUDES MUNICIPALS AL SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR I CARMANYOLA DE L’IE BARNOLA, ANY 2024. Adjuntem el full de sol·licitud que cal presentar a l’Ajuntament o de manera telemàtica.

Bases reguladores menjador escolar_publicat 13-4-22.docx

Diligència convocatòria ajuts pel servei de menjador escolar i servei carmanyola IE Barnola_2024

Sol.licitud menjador escolar-carmanyola_2024

Tal i com s’esmenta en la convocatòria, l’import a subvencionar és:

• Respecte al servei de menjador escolar de l’IE Barnola l’equivalent a un menú del servei de menjador per cada 10 menús consumits d’aquest servei.
  • Respecte al servei de carmanyola de l’alumnat de secundaria de l’IE Barnola l’equivalent al cost d’una utilització del servei de carmanyola per cada 10 utilitzacions d’aquest servei. (El servei de Carmanyola, actualment, no es realitza al centre escolar IE Barnola.)

Pel que fa al sistema de cobrament, es farà directament a les famílies, en el número de compte que s’indiqui en la sol·licitud. Aquesta convocatòria finalitza el desembre del 2024.

Per qualsevol dubte podeu adreçar-vos a l’educadora social de l’Ajuntament al correu electrònic: gamisanscn@avinyo.cat.

Salutacions,

Ajuntament d’Avinyó