Adequacions acústiques

L’Ajuntament d’Avinyó va aprofitar el mes d’agost per completar els treballs d’adequació acústica de l’aula d’educació física de l’institut Escola Barnola.

Els treballs van consistir a col·locar plaques atenuadores de la reverberació sonora al sostre del gimnàs, amb la qual cosa es millorarà la qualitat del so dins de la sala. És la mateixa actuació que l’Ajuntament ja va fer mesos enrere al menjador escolar del mateix recinte, i els resultats han estat positius. Tant l’una com l’altra responen a la voluntat d’aplicar mesures correctores de la qualitat del so als espais de l’edifici per millorar la comunicació entre alumnes i mestres i afavorir l’adquisició d’hàbits acústics respectuosos.