8M- Dia de la Dona

Com ha canviat la imatge de la dona al llarg del temps?

Recull d’imatge de les àvies, tietes, veïnes, etc. de diferents èpoques de l’alumnat de l’IE Barnola, per tal de veure com ha canviat la imatge de la dona des dels anys 70 fins a l’actualitat. Amb aquestes imatges es fa una exposició al centre educatiu per observar els cànons de bellesa, de les llibertats de les dones, del tipus de relacions.

Bossa vermella: Benvinguda menstrucació.

Entrega de la Bossa Vermella, projecte que pretén ser una eina de normalització a través de la qual els nens i les nenes puguin entendre i conèixer i respectar els cossos de les seves companyes i els canvis fisiològics que també experimenten els infants en aquesta etapa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>