Viatge a Londres

L’alumnat d’ESO viatja a Londres.

Aquesta setmana 18 alumnes de Secundària han viatjat a la capital d’Anglaterra, Londres, per visitar els llocs més emblemàtics de la ciutat, practicar l’idioma i veure de primera mà com es viu a la capital anglesa.

L’alumnat s’ha allotjat ens uns apartaments al centre de la ciutat. S’han agrupat per habitacions i cada habitació ha estat responsable de preparar la ruta d’un dia i de guiar els companys per Londres. Cada grup també ha preparat el sopar de cada dia, fent la llista de la compra, anant al supermercat a comprar els producte i, finalment, cuinant per la resta de companys. Tota una experiència de supervivència anglesa!

Pel que fa a la visita als llocs més emblemàtics, el dilluns van poder visitar Camden Town.

El dimarts van començar el dia davant de Tower Bridge i the London Tower. A més, van gaudir de l’art al Tate Museum i a la tarda van passejar per China Town i Trafalgar Square.

El tercer dia va ser el punt àlgid del viatge quan van presenciar el canvi de guàrdia davant del Buckingham Palace. Més tard van seguir amb el Big Ben i el London Eye. Van acabar el dia a Harrods i amb una bona passejada de tornada als apartaments.

L’últim dia, per aprofitar les últimes hores a la ciutat, van visitar el Natural History Museum i van passar la tarda al Hyde Park, abans d’agafar el tren que els portaria a l’aeroport.

Ha estat una experiència molt interessant per ells i segons ens diuen, se’ls ha fet molt curta!