Guanyadora jocs florals

Enguany, tots els cursos de l’ESO han participat al desè concurs dels Jocs Florals escolars de Catalunya amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.

L’Anna Riera, alumna de 3r, ha guanyat en la categoria de narrativa de segon cicle amb el conte “El voluntari” i ha estat convidada a l’acte de lliurament dels premis, juntament amb la seva mare, la Cristina, la seva amiga, Aina Binimelis, i la professora de llengua, la Blanca. A més a més, han pogut gaudir d’una activitat lúdica a càrrec de Caro Von Arendt i de la visita a la casa museu Verdaguer.