Visita a l’ajuntament

Dimecres 11 d’octubre a les 11:00h del matí vam fer una visita a l’ajuntament. Allà ens esperava l’alcalde, un regidor i un treballador de l’ajuntament. Ens van explicar que l’ajuntament està organitzat en 2 parts, els treballadors de la banda tècnica, com ara la brigada, la secretària, la conserge de l’escola, el tècnic de comerç,… que son els treballadors fixes de l’ajuntament. I d’altra banda, els polítics, que son els que prenen les decisions polítiques i les porten a terme.

El motiu de la visita a l’ajuntament va ser perquè ens donessin el NIF, ja que aquest curs estem portant a terme la nostra cooperativa escolar i així poder tirar endavant totes les activitats que tenim pensades.

Ens va agradar molt aquesta visita ja que vam aprendre moltes coses de com és el dia a dia a l’ajuntament.

Agraïm el temps i la col·laboració de l’alcalde, el regidor d’educació i el tècnic de comerç.

Alumnes de 6è