LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Al 31 d’octubre vam anar a la Rovirassa.Vam anar-hi els alumnes de 2n fins a 6e. Quan vam arribar ens van deixar anar a jugar al parc.

Al cap d’una estona vam fer alguns jocs que ens havien preparat els i les mestres sobre la Castanyada i Halloween.

Ens ho vam passar molt bé fent els jocs. Ens vam quedar a dinar a Rovirassa.Quan vam acabar de dinar, vam poder tornar a jugar una estona i llavors ja vam marxar cap a l’escola. Quan vam arribar a l’escola, cada curs va fer un ball. Nosaltres, els de 4t-5e vam fer el contrapàs un ball molt conegut de Prats de Lluçanès. Després els alumnes de 6è vestits de castanyeres  ens van donar moltes castanyes. Aquell dia va ser molt divertit per tothom.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>