Primària

SANT JORDI

El passat 23 d’abril l’alumnat de primer vam visitar les paradetes de la zona del castell en motiu de la festivitat de Sant Jordi. Vam veure molts de contes i moltes roses. Ens ho vam passar molt bé! Podeu veure les fotos aquí.

SANT JORDI Llegeix més »

Fotos del 2n trimestre 5èA

Aquí us deixem les fotos de tot el que em fet el segon trimestre. Esperem que us agradin! Dia de la pau Anem a plantar l’arbre Xerrada del Copate Ordres del carnestoltes Batuenconfitada Experiments de naturals Carnaval Pintem Més experiments Fem un conte Dia mundial de la poesia  

Fotos del 2n trimestre 5èA Llegeix més »

SORTIDA ALS MOSSOS D’ESQUADRA

El passat dilluns 8 d’abril l’alumnat de 1r curs vam visitar la comissaria dels mossos d’esquadra. Quan vam arribar vam entrar a una sala i vam veure la projecció d’un vídeo molt interessant on es buscava un gos perdut i tot el cos policial estava format per nens i nenes mossos i mosses d’esquadra. Després

SORTIDA ALS MOSSOS D’ESQUADRA Llegeix més »

EXPOSICIONS DE MEDI

El dia 13 de març ens van venir a visitar a l’aula l’alumnat de P3 A amb la seva tutora, la mestra Maria José Navarro (mestra que vam tenir nosaltres a Educació Infantil). Aprofitant que a medi vam treballar el tema dels animals i vam fer unes exposicions molt boniques, l’alumnat de P3 va venir

EXPOSICIONS DE MEDI Llegeix més »

ACTIVITAT DRIPPING

El passat dia 5 de març tota la comunitat educativa de l’escola Agustí Barberà vam participar en una activitat conjunta anomenada “dripping”.  El dripping és una tècnica que consisteix en esquitxar amb un pinzell mullat en pintura. Al ritme de la música de Queen “we will rock you” vam anar esquitxant un llenç d’entre 8

ACTIVITAT DRIPPING Llegeix més »

CARNAVAL

El passat 27 de febrer vam celebrar el carnaval a l’escola. Durant aquesta setmana hem anat seguint les consignes del Rei Carnestoltes, i el dimecres per la tarda vam fer una rua per l’escola. Ens ho vam passar molt bé. Fotos carnaval

CARNAVAL Llegeix més »

FEM SUC DE TARONJA

Aprofitant que a matemàtiques vam treballar el quilogram i pel matí ens havíem donat taronja per esmorzar, dins del pla de consum de fruita de les escoles, en consens en tota la classe vam decidir no menjar-nos les taronges i fer-ne suc. Primer, amb una bàscula vam pesar quants quilos de taronja teníem per a

FEM SUC DE TARONJA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut