Primària

PLANTEM ARRÒS

El passat 18 de juny, l’alumnat de 1r vam anar a plantar arròs al quadre de l’Àngel, el iaio d’Adrià Palmer. El ens va explicar com ho havíem de fer, ens va repartir gabes i l’alumnat va plantar l’arròs com es feia abans. Ens ho hem passat genial i ha estat una experiència única! Moltes

PLANTEM ARRÒS Llegeix més »

CUINEM MENJAR SALUDABLE

El passat dimecres 12 de juny, les classes de primer vam rebre a l’Eva, la mare de Joan Marc i mestressa del restaurant Bosc de Ribera. Entre l’alumnat de les dues classes vam preparar un menú saludable amb tot el que això comporta: llista de la compra, ingredients, preparació…. Ens va sortir un menú molt

CUINEM MENJAR SALUDABLE Llegeix més »

Fem sabó

El passat 10 de maig l’alumnat de primer vam fer el sabó per a vendre el cap de setmana del mercat a la plaça. Primer vam intentar endevinar els ingredients que faríem servir per a fer el sabó. Un cop ja sabíem els ingredients vam anar seguint els passos per a fer el sabó. Aquí

Fem sabó Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut