Presentació

Benvingudes i benvinguts al blog de la Biblioteca Escolar de l’Institut Escola Agustí Barberà. Com sabeu, abans érem una escola d’Educació Infantil i Primària però, des del curs 2019/2020, hem començat a ser un Institut Escola!

Hem creat aquest blog per tal que els usuaris tingueu un millor accés a tota la informació referent amb la biblioteca en quant a normes, horaris, notícies, novetats, recomanacions… i anar ampliant els nostres serveis de cara al nou alumnat d’ESO.

*A qui va dirigit?

Aquest blog va dirigit a tot l’alumnat del nostre centre, a les seves famílies i a l’equip docent que hi treballa.

*Què hi trobareu?

Trobareu informació sobre el funcionament de la biblioteca (horaris, normes, servei de préstec…), fotografies de l’alumnat i dels seus treballs relacionats amb la biblioteca, notícies, novetats bibliogràfiques, recomanacions de lectures o llibres per comprar, informació sobre certàmens literaris als quals participem… I tot el que estigui relacionat amb la nostra biblioteca!

*Quins són els nostres objectius?

-Implicar a tota la comunitat educativa en la lectura.

-Oferir una plataforma de difusió a través del blog sobre les activitats i els serveis que ofereix la biblioteca.

-Dinamitzar les pràctiques lectores, mitjançant el blog, amb propostes regulars.

-Oferir recomanacions de lectures.

-Catalogar i possibilitar la consulta del catàleg ePèrgam de la nostra biblioteca.

-Informar dels canvis en el funcionament i de l’ús correcte de la biblioteca.

*Qui s’encarrega de la gestió d’aquest blog?

L’equip encarregat de gestionar aquest blog és la Comissió de Biblioteca del centre, formada per un conjunt de mestres que inclou representants de cadascun dels cicles educatius.