Reunió virtual d’inici de curs.

Estem desitjosos de poder explicar-vos com serà i funcionarà aquest nou curs 2020-21, però donada la situació de la pandèmia no és possible realitzar la reunió d’inici de curs per poder-ho explicar.

Per això hem el·laborat un vídeo on expliquem els diferents membres de la comunitat educativa com serà aquest curs i quines seran les mesures per tenir el centre més segur possible.

Tot i les moltes informacions que hi trobareu, en cas que tingueu dubtes escriviu-los al correu FAQsIE3Abril@gmail.com. Les respostes les publicarem aquí mateix, perquè tothom en tingueu accés.

Recordar-vos també, que serà obligatori portar signada la declaració responsable per part de pare/mare/tutor legal de l’alumne el primer dia. Si no està signada l’alumne no podrà accedir al centre :

FAQs :

1.- En el supòsit que els nostres fills hagin d’estar en quarentena,15 dies sense poguer accedir al centre, heu contemplat la possibilitat de fer les classes on-line? Però no mitjançant l’enviament de deures amb un enllaç ,sinó directament amb  una webcam que puguin veure i escoltar als seus professors donant la classe.

Per poder treballar des de casa, depenent de la comunitat, farem servir el classroom o el moodle i s’enviaran tasques, algunes semblants a les del confinament de final de curs, però sí que també es podrà fer alguna classe on-line amb el meet.

Cal tenir present que les directrius del curs passat durant el confinament era la de no avançar continguts, però ara, això ja no serveix. Les classe s’han de poder continuar i ja sigui per explicar, per fer correccions conjuntes, per fer exposicions a la resta de companys…. es faran més meets.

2.- El document per al procediment de gestió de casos i contactes de la COVID-19 als centres educatius pot ser contradictori? Primer diu que els contactes estrets han de fer 14 dies de quarentena si un nen dona positiu per covid i després diu que encara que un grup-classe doni positiu la resta del grup ha d’anar a l’escola?

Aquest document prové del departament de salut. En cas que hi hagi un positiu per covid, s’haurà de seguir les instruccions que dictamini el Departament de Salut.