Descobreix l’Escola Agrària de l’Empordà i el CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries en format dual

Avui us convidem a conèixer l’Escola Agrària de l’Empordà, un centre formatiu públic especialitzat en la formació dirigida a la indústria agroalimentària, situat al municipi de Monells, al Baix Empordà. Es localitza dins del Campus Agroalimentari de Girona, juntament amb l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA).

Aquest centre ofereix el Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries, uns estudis que formen tècnics per treballar en diversos àmbits de la indústria alimentària del nostre país: departaments de qualitat, producció, I+D, etc. L’alumnat aprèn sobre els principals processos de transformació alimentària, l’anàlisi microbiològica i fisicoquímica dels aliments, la gestió de la qualitat i la seguretat alimentària, el control de la producció i la logística alimentàries i molt més! Us deixem aquest vídeo on podreu conèixer més detalls sobre aquest cicle formatiu:

El CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries s’imparteix en modalitat dual amb l’objectiu d’apropar els estudiants al sector agroalimentari i millorar la seva experiència professional i la seva inserció laboral. Així doncs, l’alumnat realitza part dels continguts del cicle formatiu en una empresa, a través d’una beca o contracte de pràctiques, que permet la remuneració de l’estudiant durant aquest període de temps.

Avui us volem presentar 3 dels alumnes de l’Escola Agrària de l’Empordà que realitzen la seva estada formativa en 3 empreses punteres del sector agroalimentari del nostre país. L’Alicia Sierra l’està cursant a Anela Fruits; l’Aina Mateos, a Farinera Coromina; i, en Ferran Hereu, a Costa Brava Mediterranean Foods.

Si voleu més informació del cicle formatiu podeu contactar amb el centre al telèfon 972630123 o al correu electrònic afarmet.daam@gencat.cat. L’escola també us convida a conèixer les instal·lacions demanant cita prèvia. Us podreu preinscriure al CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries del 25 al 31 de maig a través del següent enllaç.