Vine a estudiar el CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries en format dual a l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà

Coneix l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà, un centre formatiu públic especialitzat en la formació dirigida a la indústria agroalimentària, situat al municipi de Monells, al Baix Empordà. Es localitza dins del Campus Agroalimentari de Girona, juntament amb l’Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries (IRTA).

Oferim el Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries, uns estudis que formen futurs tècnics per treballar en la indústria alimentària, ja sigui en departaments de qualitat, producció, investigació i desenvolupament… L’alumnat podrà aprendre els principals processos de transformació alimentària, la gestió de la qualitat, la tecnologia alimentària, nutrició, entre d’altres.

Aquest CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries s’ofereix en format dual, una metodologia que té com a objectiu apropar l’alumnat al món laboral i adquirir experiència professional. Els estudiants tindran l’oportunitat de cursar el segon any entre l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà i una empresa del sector agroalimentari mitjançant una beca o un contracte de pràctiques remunerat.

El cicle formatiu consta de 2 cursos acadèmics amb un total de 2000 hores de formació i, el 90% dels alumnes aconsegueixen feina en finalitzar els seus estudis.

Innova, controla, investiga, forma’t a l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà. En aquest vídeo t’hi transportem i et convidem a fer un cop d’ull al nostre dia a dia!

Si teniu algun dubte, us podeu posar en contacte amb nosaltres:

📞 972 63 01 23

📩 afarmet.daam@gencat.cat