VISITEM LA SALA DE PLENS DE CALAFELL

Ens han citat a un dels espais públics més representatius dels pobles i ciutats, l’Ajuntament. Durant una estona, l’alcalde ha estat responent a les preguntes i inquietuds dels nostres alumnes.

Entre totes les qüestions, hem buscat resposta a temes com el Còvid, la vacunació, la neteja de residus, el tracte als animals a Calafell, l’estat dels boscos i el manteniment de les instal·lacions publiques del nostre context proper. Entre elles, una alumna ha preguntat que si tindríem gimnàs a l’escola el proper any, ja que feia força fred al pati i ens gelàvem. Sembla ser que si ho tindrem, esperem que es compleixin les previsions!

Tot i que els alumnes no han quedat gaire convençuts d’algunes respostes, han pogut viure de primera mà la sensació de parlar en una sala de plens a una figura pública de rellevància, i aquesta experiència segur que ens fa pensar a llarg termini la importància de les paraules i la intencionalitat d’elles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *