Radio Calafell!

Avui hem rebut a un visitant una mica inesperat per nosaltres, la radio! Radio Calafell, emissora local, ha vingut ta saber com treballàvem a l’escola i que estàvem estudiant en aquest moment. Després d’elegir a quatre alumnes representant a les classes de 3rA i 3rB, hem estat parlant dels països del Senegal i de França, que són els que estem treballant a l’actualitat.

Cal dir que tots estàvem una mica nerviosos i que el projecte estava per desenvolupar, però els i les nostres alumnes van respondre a les preguntes del periodista amb molt bon criteri. Aquests projectes que estem desenvolupant ho fem amb la intenció de conèixer tot allò que ens uneix com a societat, i que la diversitat de cultures, idiomes i tradicions ens enriqueix com a essers humans. Esperem que puguin tenir una visió diferent després de realitzar aquest viatge tan important.

Ah! Si alguna cosa podem treure en clar és que l’anglès és un idioma important, les matemàtiques i el medi assignatures estimades, i que aquest any ens toca viatjar des de l’escola!