Netegem l’entorn!

Aquest dijous 30 de març, els nens i nenes de 1r i 4t vam sortir a netejar el perímetre de la nostra escola. Vam fer 6 grups i, amb l’ajuda de pares i mares, ens vam organitzar per zones. 3 grups van netejar el pàrquing del Caprabo que tenim a tocar a l’escola, i els altres 3 vam netejar la zona de “bosquet” que tenim al costat. Va ser increïble vam omplir un munt de bosses!! La idea era no omplir-ne, però no ho vam aconseguir. És per això que volem fer un clam i conscienciar a tothom a ser més responsable i nets amb l’entorn.

D’altra banda,  volem agrair a les famílies voluntàries la seva participació en aquesta activitat!