DIA DE LA DONA

En commemoració per al dia de la dona (8 de març), la classe de 6è va treballar i cercar sobre les dones més importants i rellevants al llarg de la història. La setmana anterior al 8 de març, es va introduir el tema, on la mestra va formar grups de 2/3 alumnes/as aproximadament i va repartir dues fulles per grup amb el nom d’una dona influent (Frida Kahalo, Marie Curie, Coco Chanel…).
Els/les alumnes/as van cercar informació sobre aquestes dones i van fer un petit escrit de les coses més destacades que han fet al llarg de la seva vida. Un cop fet això, al dia 8 de març, cada grup va sortir a exposar aquella informació cercada sobre les dones que els hi van tocar.