CARNAVAL

El passat 12 de febrer, a l’escola Vilamar es va celebrar el carnaval de l’any 2021. Ha sigut el carnaval més atípic dels últims anys a causa de la situació que vivim actualment (pandèmia de la COVID-19), però malgrat la pandèmia, des del centre s’ha organitzat un carnaval tenint en compte totes les mesures de seguretat (distàncies de seguretat, no barrejar els grups bombolla, ús obligatori de la mascareta, etc.) i amb l’objectiu principal que tot l’alumnat del centre gaudeixi i s’ho passi bé en aquesta jornada tan especial i diferent, perquè com diu el dit, a carnaval tot si val.
En aquest dia, totes les aules van realitzar un ball que prèviament van assajar a les setmanes anteriors. La classe de 6è va ballar un ball relacionat amb el país que va escollir en el projecte de països (Egipte), que es treballava simultàniament en aquell moment. La cançó escollida per al ball va ser la de Walk like an Egyptian dels The Bangels.
A banda de la preparació del ball, els/les alumnes/as van preparar un pregó amb la intenció de recitar-lo abans de cada ball. Aquest pregó contenia una rima per a cada docent del centre.