Visita nadalenca a l’Escola Bressol de Vallromanes

• Els grups de 5è i 6è de Primària van desplaçar-se a l’altre centre educatiu del municipi.

Escrit realitzat per l’alumnat de 6è de Primària.

Tots estaven molt emocionats i contents. En arribar, vam saludar tots els infants i ens vam retrobar amb algunes de les mestres que vam tenir de petits.

Tot seguit, els vam cantar tres nadales: “Santa Claus boogie”, “I vindrà un any nou” i “El gran regal”.

En acabar, vam compartir una estona de jocs amb els més petits i vam recordar la nostra infància. Finalment, amb molta pena ens vam acomiadar i vam tornar a l’@ietrespins. Ens va agradar molt participar d’aquesta experiència nadalenca!