S’ha fet la llum!

A 2n d’ESO hem tancat la matèria de Tecnologia de la manera més brillant possible: amb un projecte que ens ha permès construir la nostra pròpia ciutat electrificada!

Hem passat de la teoria de l’electricitat i els circuits elèctrics a la pràctica al taller, connectant cables, bateries, interruptors, resistències i bombetes a les nostres pròpies maquetes! Però no ens hem limitat a fer que funcionés i prou… hi hem posat tota la nostra imaginació i creativitat!

Hem dissenyat cases de tot tipus, molt ben il·luminades i, sobretot, súper originals! Ha estat fantàstic veure com s’encenien els llums i, en la foscor, apareixia la ciutat després d’un gran treball en equip!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut