Cançons i esperit nadalenc al Casal de la Gent Gran

• La màgia d’aquests dies envaeix l’Institut Escola i l’entorn vallromaní. Quina gran experiència!

Més enllà dels concerts d’aquests dies, l’alumnat de 3r de Primària es va desplaçar aquest dilluns al Casal de la Gent Gran de Vallromanes per cantar la cançó en anglès i recitar el poema de Nadal! En aquest cas, les noies i els nois van recitar “La cançó del poeta”, de Joana Raspall.

Quins dies carregats de màgia, bon ambient i il·lusió! Ens encanta continuar fent poble… I les àvies i els avis ens van fer unes magdalenes delicioses!!!! Entre totes i tots, fem Vallromanes!