Joves de 1r d’ESO visiten l’Àrea 51, la Ràdio i el Casal de Cultura

• Cultura, ràdio i diversió a Vallromanes per viure un matí diferent abans de les festes nadalenques.

Per tal de conèixer diversos espais municipals i fomentar-ne l’ús entre la ciutadania, l’alumnat tutoritzat per l’Albert i en Xavi es va desplaçar aquest divendres 15 de desembre al Casal de Vallromanes, l’Àrea 51 i l’estudi de Ràdio Vallromanes. Allà, els tècnics municipals i les persones dinamitzadores dels espais els van explicar els serveis que s’ofereixen i el funcionament d’aquests equipaments.

En una sessió molt engrescadora i participativa, l’alumnat es va implicar en una dinàmica teatral on van donar mostres del seu talent interpretatiu i la seva creativitat. Tot seguit, també van participar en una dinàmica amb l’objectiu de conèixer els seus interessos i que fessin arribar propostes d’activitats per a joves.

Per acabar, també van veure l’organització de l’emissora municipal, van elaborar continguts (fent una enquesta al carrer sobre els hàbits de consum de ràdio) i van viure l’experiència de posar-se davant d’un micròfon!