Tallers per prendre consciència de la reutilització dels productes

• L’alumnat de Primària reflexiona entorn de la quantitat de residus i aprofundeix en el reciclatge.

Al llarg de la penúltima setmana de novembre, l’alumnat de 3r, 5è i 6è de Primària va dur a terme un taller del Consorci per a la Gestió dels Residus del Vallès Oriental. Segons els nois i les noies de l’IE Els Tres Pins, va ser una activitat molt divertida, ja que primer van poder aprendre quines són les 6 Rs del reciclatge (Repensar, Rebutjar, Reduir, Reutilitzar, Reparar i Reciclar) i després van poder crear diferents objectes reutilitzant els residus.

D’altra banda, els nens i les nenes de 4t de Primària van dur a terme una altra proposta educativa i van visitar el divendres 25 de novembre la Deixalleria de Montornès.

En aquesta publicació podeu veure un recull d’imatges de la visita a la deixalleria i també alguns treballs manuals que ens va deixar la jornada (moneders, titelles, una casa per als ocells…). Va ser, en definitiva, una bona setmana de reflexió per avançar en el fet de tenir cura de la Terra!

Escrit realitzat per la classe de 5è:

El passat divendres 25 la classe de 5è va fer un taller on vam parlar sobre les 6 erres (reduir, reutilitzar, reciclar, reparar, repensar i recuperar), la classificació i les etiquetes dels productes, els efectes de la contaminació i com conservar el medi ambient.

Classe de NY