La Roser Martí, una persona que es fa estimar

La Sofia i en Daniel, periodistes de l’optativa de Ràdio, entrevisten la Roser Martí, tutor de 3r de Primària i responsable de Riscos Laborals a l’IE Els Tres Pins. Nascuda a Barcelona, originària del barri de Gràcia, des del 2002 fa vida a Vallromanes i ha vist créixer centenars d’alumnes del poble. Ens explica la seva estada a l’Escolania de Montserrat, es mossega una mica la llengua en parlar del canvi d’escola a Institut Escola i manifesta una estimació profunda cap a la seva feina i l’alumnat. Aquest diumenge, la Roser ens respon a #TresPinsMèdia.

Guió, edició i entrevista duta a terme per la Sofia i en Daniel, alumnes de 3r i 2n d’ESO, respectivament.