L’alumnat de 5è de Primària, de visita a Sant Mateu

• Les noies i els nois de Cicle Superior participen en el programa ‘Viu el parc’ de la Diputació de Barcelona.

Reprenem l’activitat a l’IE Els Tres Pins recordant la darrera excursió que va fer l’alumnat de 5è de Primària a la Serralada Litoral emmarcada en el programa ‘Viu el parc’, organitzat pels Serveis d’Espais Naturals de la Diputació de Barcelona.

Escrit realitzat per la classe d’Atenes (les noies i els nois de 5è):

Sortida meravellosa a la Serralada litoral! Al pàrquing proper a l’Ermita de Sant Mateu ens esperava la Bere, la monitora que ens va acompanyar tota la sortida.

Vam fer tres activitats: La primera va ser una visita per la vinya, on la Lele, una noia de Sevilla que portava uns anys cuidant la vinya, ens va explicar un munt de curiositats. La segona va consistir en una gimcana pels voltants de l’ermita romànica de Sant Mateu, on en petit grup havíem de descobrir elements del romànic.

I, per acabar, l’activitat de Land Art. En grups, vam fer uns mandales amb elements de la natura seguint diferents consignes. Després vam dinar i jugar una estona a una gran esplanada davant de l’ermita entre vinyes i cavalls. Un paisatge fantàstic!

El programa ‘Viu el parc’
Aquesta sortida estava emmarcada en el programa ‘Viu el parc’, organitzat per la Gerència de Serveis d’Espais Naturals de la Diputació de Barcelona. Aquesta iniciativa acosta la cultura i la part lúdica als espais naturals a través d’activitats plàstiques, escèniques, musicals, literàries, folklòriques i de difusió del patrimoni natural i cultural. Per a més informació, podeu consultar el web https://parcs.diba.cat.