Dia de teatre i reflexió a Barcelona amb la representació d’A.K.A.

• L’alumnat de 3r i 4t d’ESO va poder gaudir de la premiada obra del dramaturg Daniel J. Meyer.

Aprofitem que aquest dimecres 27 de març és el Dia Mundial del Teatre per compartir amb vosaltres una imatge de la sortida al Teatre Poliorama del passat dimecres 20 de març, quan l’alumnat de 3r i 4t d’ESO es va desplaçar a Barcelona per veure l’obra ‘A.K.A.’.

Es tracta d’un monòleg que se centra en la identitat i l’encaix d’un jove en aquesta societat. I no només parla d’això, a més també es tracten altres temes importants com el racisme, el primer amor, l’adolescència, les xarxes socials, l’adopció i la pertinença.