Els més menuts fan la seva primera sortida en autocar!

• L’excursió de les nenes i els nens d’I3 va tenir lloc el dijous 25 de gener.

L’alumnat d’I3 es va desplaçar a la granja Can Mas Pascual de #Palaudàries i va poder conèixer de ben a prop els animals de la granja. A més, les nenes i els nens també van practicar els noms en anglès, ja que ho estan treballant amb la seva mestra d’anglès a l’escola.

Els infants van tenir una experiència molt vivencial, pel fet que els hi van donar menjar i fins i tot els van poder tocar!

De segur que van arribar a casa cansats i cansades, però amb la sensació d’haver gaudit d’un dia extraordinari a la granja.