Estada a l’IE Lluís Millet de dos docents del centre per compartir experiències

• L’IE Els Tres Pins agraeix al centre educatiu de Santa Coloma de Gramenet aquesta acollida tan fantàstica.

Com a escola que participa dins del programa PACTE, aquest curs es duen a terme les estades a diversos centres educatius. Aquesta experiència formativa ha permès a la Yolanda i en Jesús, com a docents de l’@ietrespins, fer una estada de quatre dies a una altra escola que actua d’amfitriona.

L’objectiu és que els docents residents adquireixin uns coneixements a partir de la seva observació i participació en el centre que els acull. Durant aquests dies, de dilluns a dijous, la Yolanda i en Jesús han estat visitant i aprenent molt d’un centre de referència com és l’Institut Escola Lluís Millet de Santa Coloma de Gramenet.

Durant aquestes intenses jornades de treball, conjuntament amb professorat de l’Escola La Serreta d’Alella, els docents de l’IE Els Tres Pins han pogut observar com treballen i han compartit experiències per seguir aprenent en benefici d’un aprenentatge més significatiu per part del nostre alumnat. De nou, una experiència molt enriquidora que ens permet continuar creixent com a centre!

Què és el programa pacte?

El Programa d’acceleració de la transformació educativa / Eines per al canvi (PACTE), iniciativa impulsada pel Departament d’Educació amb l’objectiu de fomentar un canvi educatiu que parteix d’una concepció inclusiva i orientadora de l’educació i que ha de comportar una transformació global del sistema educatiu.